barbadosbooy

Halloween ett år försent

Kategori: Allmänt

Hejsan! Nu är jag tillbaka! Har inte bloggat på läänge känner jag, Bad dock Oscarinna gästblogga lite.
Jag fick lite kommentater från folk som undrade vad "Oscarinna" var för ett namn, Det är ett Jamaicanskt namn, Jag brukar skriva Oscarinna Härskarinna. Han hatar när jag gör det men nog om det.  Ville bara "cleara" upp det lite:)
Min helg var BÄST! Det var superkul att få träffa mina vänner, som jag inte har träffat på 2 år.
Men nu måste jag verkligen göra matte, vi håller på med Algebra i skolan, vilket inte e min grej. Och när man hamnar efter blir det ju att man får ta hem.. har prov om typ en vecka -.-
Jag ska försöka blogga senare idag!
Ni får två bilder ifrån Halloween, även fast det var ett tag sedan nu :P

Jag och bestis-festis (instagram is the shit... i know) 

KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: