barbadosbooy

@Tidsfördriv

Kategori: Allmänt

Klockan är ungefär 6 här i Barbados, vad gör alla sötisar i Sverige? :)
Här är iaf lite frågor, haha någon har tråkigt! ;)

Tio frågor om dig själv

Vad heter du i andranamn? - Filip

har du några piercingar? vart? - Nä, funderar på att ta ett hål i örat vad tycker ni;)


sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans såklart!

väljer du filmkväll framför utekväll? - Mysigare med filmkväll!

din sämsta egenskap? - Är ofta sen med läxorna

är du dag eller nattmänniska? - Är nog dagmänniska eftersom att jag älskar att surfa!

vad har du på dig just nu? - Slitna jeans & en vit rauphl lauren skjorta (ska ut snart)

är du nöjd med ditt utseende? - Haha det är jag väl ?

vad vill du ändra med ditt utseende? - Haha, ja venne

 

Tio frågor om kärlek

är du i ett förhållande just nu? - Nope ;)

har du varit kär på riktigt någon gång? - Yes, 1 gång påriktigt!

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Yäs.

vad för sorts tjejer faller du för? - (svarar på det i frågestunden)

 

Tio frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Min kompis Linna

vem skulle du vilja träffa just nu? - Alla hemma i Sverige!

vem saknar du mest just nu? - George, Anton, Nicolina, Felle, Minna och massa fler!

vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Alla i sverige :/

vem krama du senast? - Lisa!

vem står dig närmast? - Linna & familjen!

vem vill du träffa oftare? - Alla fina i Sverige!

vem är mest partyprisse? - Alaaaan 

vem ringer du när du är ledsen? - Är lycklig just nu men om jag var ledsen så förmodligen min bff linna! ;)

vem är snyggast? - Megan Fox & mina läsare  !

 

Din mobiltelefon

vilka finns på "inkomna samtal"? - Anthony, Robert, Linna, Ash, Mami, bror, Gaby, Sarah, Nicolina, och massa andraa..!

vilka namn finns i smsinkorgen? - Samma som ovan + massa andra!

vem ringde dig senast? - Ashley!

vem smsar du oftast med? - George! 

vad stod det i senaste smset du skickade? - "U wanna surf with me Sarah & Matthew"

vad har du för bakgrundsbild? - Haha, någon random från tema!

vad står det på anteckningar? - "Spanish Checkpoint @10.30"

vem ringde du senast? - Vicki!

vad har du för mobil? - Iphone 4s.


spelar du wordfeud? -  Jag spelade men inte längre!

 

Farligheter

snusar du? - Nope

har du snott något från en affär någon gång? - Haha inte vad jag kan komma på!

brukar du röka? - Provat men det var läänge sen!

har du tagit droger? - Big no!

känner du folk som tar droger? - Yes, men umgås inte med dem längre!

har du blivit jagad av polisen? - haha nej.

har du druckit så mycket att du spytt? - Aa, på UNG08 i sverige, hahah!

dricker du alkohol varje helg? - Nä har annat för mig 

skulle du kunna testa droger? - Noope

skulle du dumpa din flickvän om hon sa att hon går på droger? - Haha, kaanske beror på!

har du varit i slagsmål någon gång? - Har hänt..

 

Random

sover du med dörren öppen eller stängd? - Stängd!

har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Hehe aa, men av misstag..!

tror du två ex kan vara vänner? - yääs.

 

har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - Hahaha, aa!

skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? - Tror inte det :p

brukar du tänka innan du talar? - Haha nää.

känner du någon som är oskuld? - Yes.

skulle du vilja tatuera dig? vart? - No idea , kanske när jag blir lite äldre!


har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Mångaa!

skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - Öh såklart!

tror du andra tycker illa om dig? - Finns säkert, men tar inte direkt åt mig, haha!





Kommentarer

  • Dana säger:

    Älskar bloggen!<3

    2011-11-05 | 19:33:30
    Bloggadress: http://danaofsthlm.blogg.se/
  • M o a h ~ ♥ säger:

    Hello sötnos!

    Haft en bra dag . .?

    Har du kollat in min blogg? Om inte, gör det! Jag skriver om mitt liv, åsikter, mode, smink och annat krafs som kan vara ganska kul att läsa om!

    2011-11-07 | 17:01:53
    Bloggadress: http://moahslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: