barbadosbooy

Oscarinna gästbloggar!

Kategori: Allmänt

Hej alla läsare, Oscarinna här! Charlie drog ut med sina kompisar och han bad mig och gästblogga eftersom han ej hann göra det. Men jag är alltså Charlies bror (fråga mig inte varför jag heter Oscarinna!!)

Men iaf så ska jag berätta lite om mitt utséende, vill helst inte ta en bild.

*Jag har bruna lockar ganska stora.
*Jag brukar oftast använda en blå hoodie med vita ränder på i skolan.
* Jag använder ovanliga skor i skolan:

*Jag är typ 1.80
*På min profilbild har jag en svensk flagga och sitter vid en båt.
* Jag använder oftast blå randiga tröjor:

Min heta klädstil ;-)
Mer än så orkar jag inte. Nu ska jag ta och plugga till en jättestor redovisning jag
har, ha det så bra, POK Oscarinna<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: