barbadosbooy

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Kategori: Allmänt



Hmm.. jag skulle nog säga KENZA, SARAH & PAOW! ;)
Jag tycker personligheten på en tjej är viktigast, men om vi nu talar utséende så ett fint smile, fina ögon, spelar ingen roll om hon har kort ellet långt hår bara hon har ett vackert leénde, inte föör mycket smink för det får en kille att tro att tjejen bryr sig mer om smink vilket är fel typ, och man ska kunna snacka med henne som en bästakompis, det ska liksom vara lätt & snacka! 
På min förra blogg som blev hackad, hade jag 600+ unika varje dag, men på den här bloggen (som jag snart haft i en vecka) har jag mellan 400 och 600! Kram ♥


Yes jag bor på Barbados, jag bor här eftersom att på min pappas jobb behöver han flytta runt lite då & då, vi har bland annat bott i England och Sverige och nu sist bodde vi i Jamaica! Så för snart ett år sedan fick pappa ett jobb här och vi flyttade hit!
Jag svarade på det ovan men tjejer som är lätta att prata med, en som bryr sig om och inte skiter i en. Hon ska vara som en bästakompis + flickvän, kunna snacka om allt! :)



Det bästa med att blogga är alla snygga läsare som kommenterar;) ! Det som är lite dåligt är att det blir väldigt stressigt, är sen med läxor & sånt shit! :)

Har inte bloggat så länge, startade min blogg mest för att mina vänner och familj hemma i Sverige skulle kunna se vad jag gör om dagarna nu när jag inte längre bor i närheten. Och sen är det jättekul att andra är intresserade av min blogg och läser den! Skulle gissa på att jag bloggat i 3 månader högst, sammanlagt med denna & min förra som då blev hackad!

Har inte direkt en favorit men typ blått! :)
Favorit mat... Keeeebab & pizza.
Om jag bara räknar med seriöst så omkring 6-7 ;)

Tackaar! :)
Unika, som sagt--> 400-600 och det mesta jag har haft på denna blogg är runt 650 
Brukar inte läsa så mycket bloggar nu med tanke på att dem flesta av mina tjejkompisar slutat blogga men annars så läser jag väl skvaller bloggar,läser även Hugo Rosas blogg! :)
Om du menar den jag tror att du menar så har jag inte hunnit göra en ny sedan gamla bloggen! men man kan hitta den HÄR :)
Yes jag har facebook HÄR hittar du min profil, bara att adda!
Det var alla frågor, blev inte så många men men har precis börjat blogga här & har inte lika många läsare, ska försöka få mer nu! Men nu blir det utgång ska dra ut med min broooor Alan, haffa brudar. Haha ne ska slagga hem till han med några andra. Puss!

I Sverige :( ♥

Kommentarer

  • Fia Weingarten säger:

    jag tycker de är jättebra av dej när du beskriver en bra tjej , att du inte bara går på hur hon ska se ut utan bara de viktigaste delarna och att du faktiskt bryr dej om insidan !

    tänkte bara säga det ahah !



    kram

    2011-11-09 | 07:34:23
    Bloggadress: http://saraochfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: